Η νέα σειρά 2018 Triumph Tiger 800 XCx φέρνει μεγάλες αλλαγές στο αγαπημένο μεσαίου κυβισμού off road, ναι, 200 αλλαγές και περισσότερη τεχνολογία από ποτέ άλλοτε στο Tiger 800 XCx

Το Triumph Tiger 800 XCx  είναι ένα εξαιρετικά φιλικό, ικανό off road μεσαίου κυβισμού!!! βάση των νέων δεδομένων, που έχει βρει αρκετούς οπαδούς. Για να τη βελτιώσει η Triumph την έκανε πιο ικανή και τεχνολογικά προηγμένη σαν μοτοσικλέτα.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές είναι στο νέο σχεδιασμό και τις βελτιώσεις της τεχνολογίας. Είναι δε πιο οργανικό από τον προκάτοχό του και προσφέρει μια καλή αντίθεση από τα άλλα ADV της αγοράς.

Μια οθόνη TFT, έξι mode οδήγησης, ανασχεδιασμένος διακόπτης με ενσωματωμένα κουμπιά με οπίσθιο φωτισμό και ξεχωριστό φωτισμό όλων των LED φέρνουν ένα σημαντικό βαθμό βελτίωσης από τον προκάτοχό του. Οι άνετες και εργονομικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν τη μετακίνηση του τιμονιού πίσω κατά 10mm, την απίστευτα καλή σε προστασία ζελατίνα με 5 διαφορετικές θέσεις, που άνετα ανεβοκατεβάζεις ακόμη και εν κινήσει.

Το 800 XCx, απλά είναι νομίζω η ιδανική μοτοσικλέτα για την Ελλάδα, σαφέστατα ποιο ευέλικτο και σας πληροφορώ, κοιτάει στα ίσια τον μεγάλο του αδελφό. Αλυσίδα αντί για άξονα, όλα τα ηλεκτρονικά και εδώ, και δεν νομίζω ότι θα χρειαστείτε τίποτα άλλο, εκτός από το σπρέι αλυσίδας για ταξίδι, αφού πλέον η ζελατίνα του έχει μεγαλώσει αρκετά  κάνοντας το ταξίδι ακόμη ποιο ξεκούραστο στις μακρινές αποστάσεις.

Οδηγικά σας μεταφέρω δίχως υπερβολή, ότι με άνεση πλέον και λόγω της comfort σέλας του, θα σας μεταφέρει οπουδήποτε του ζητήσετε να σας πάει.

Δώστε του περισσότερο χώμα, το αντέχει και άνετα θα συναγωνιστεί πολλά άλλα της κατηγορίας του, με τις υπέροχες αναρτήσεις του, που καταπίνουν τα πάντα και με ύψος, όπως θα έπρεπε να έχουν όλες οι on off μοτοσικλέτες, που σέβονται τον μέσο αναβάτη.

Σε μια δύσκολη γενικά διαδρομή όπως αυτή της Μυλοκοπής, κατηφορική με αρκετή κροκάλα και κυλιόμενες πέτρες και νεροφαγώματα, την οδήγησα δίχως να καταλάβω το πόσο χάλια ήταν ο δρόμος. Με άνεση τα προσπερνούσε όλα, δίχως να σε φοβίζει και με αρκετό βάρος στην πίσω θέση. Μήπως τελικά είναι υπερβολή τα πολλά κυβικά? Εμένα δεν μου έλειψαν πάντως.

Η τεχνολογία είναι εδώ και σίγουρα, όλα τα βοηθήματα και η πληροφόρηση  που δίνουν στον αναβάτη είναι χρήσιμη.

Καλούς δρόμους να έχετε.

Tracer