KTM 790 adventure

Είναι η επανάσταση στο χώρο της μοτοσικλέτας?

Ναι, αυτή η μοτοσικλέτα, είναι όλα όσα χρειάζεται ένας σοβαρός μοτοσικλετιστής, που ξέρει τι θέλει. Επανάσταση πραγματική, αφού διαθέτει όλα αυτά τα ηλεκτρονικά που έχουν μεγαλύτερες  και ακριβότερες μοτοσικλέτες, σε καλύτερο βαθμό. Το πάνελ οργάνων έχει σύνδεση με τα κινητά, GPS, μέσω Bluetooth.
Προσωπικά εάν μου λέγατε να διαλέξω μεταξύ του 1290 η του 790R, αυτή θα διάλεγα, γιατί? Γιατί είναι χαμηλότερη, σαν παπί θα έλεγα και καλύτερα διαχειρίσημη στα δύσκολα περάσματα φορτωμένος, αφού καταφέρνω να πατάω άνετα κάτω. Επίσης, δεν χρειάζεται να σκαρφαλώνω σαν κατσίκι σε καθημερινή βάση για κάτσω στη σέλα της, βέβαια εάν ήμουν 2 μέτρα, το R θα έπαιρνα.

Είναι η οικονομικότερη (κατανάλωση βενζίνης) στη κατηγορία της?

Στα δικά μου χέρια ναι, υπάρχουν και οι άλλοι, που αδυνατούν να διαχειριστούν σωστά το γκάζι στα ταξίδια. Εδώ στο όργανο τα λέει όλα, 212 χλμ. είχα κάνει σε μικτή διαδρομή, (τα 50 χλμ. σε off road mode) τα υπόλοιπα σε road, αργά δε το λέω ότι πήγαινα, μάλλον προς το γρήγορο θα έλεγα και γράφει άλλα +200 χλμ., 4,6 liter τα 100 μέση κατανάλωση, νομίζω είναι αρκετά καλά, 5.2 /100 έγραψε στην Εθνική με 140 – 160.
Μάλλον μιλάμε για την οικονομικότερη πολεμική μηχανή!!!

Αξίζει τα λεφτά της?

Εάν μου βρείτε άλλη με τα ίδια λεφτά, με όλα αυτά τα καλούδια,  την ίδια απόδοση στο κινητήρα, που θα σε πάει παντού στην κυριολεξία, να μου γράψετε.

Ταξιδεύει άνετα στην Εθνική, η, καλύτερα θα μπορούσε να ταξιδέψει στο εξωτερικό?

Αν ταξιδεύει λέει, ακόμη δεν μπορώ να πιστέψω την άνεση που ταξίδευε με τόσα χλμ., η δε σέλα της, που όταν κάτσεις για πρώτη φορά επάνω της, νομίζεις ότι έκατσες σε ξύλο, θα σου προκαλέσει εντύπωση, αφού μετά από τόσα χλμ. μάλλον δεν πιαστούν τα μαλακά σου μόρια. Ταξίδι στο εξωτερικό ούτε να το σκέφτεστε, νομίζω ότι μάλλον εκεί θα οδηγηθούν όλοι οι κατασκευαστές σε λίγα χρόνια, λίγα κιλά, λίγα κυβικά, χαμηλή κατανάλωση (το ζητούμενο) και γκάζια ατελείωτα, δηλαδή ο καλύτερος συνδυασμός για ταξίδια.
Το shifter που διαθέτει, ίσως είναι το καλύτερο που έχω δοκιμάσει έως τώρα, σαν ηλεκτρικό, αθόρυβο, τα συνεχόμενα ανεβοκατεβάσματα, σου κάνουν εύκολη πλέον την οδήγηση, (ίσως και για αυτό η επιλογή της ντίζας αντί του υδραυλικού συμπλέκτη).
Τα φρένα της, επιτέλους, δεν έβρασαν σε καμιά περίπτωση, σας το λέω, γιατί είμαι από εκείνους, που χρησιμοποιούν ακόμη το πίσω φρένο, στα δύσκολα κατηφορικά χωμάτινα και γρήγορα κομμάτια, στη άσφαλτο απλά, δεν χρειάζεσαι περισσότερα φρένα από αυτά που έχει, προοδευτικότατα και δυνατά.
Traction control, προοδευτικά τα κοψίματα στα γλιστρήματα, μάλλον το ομαλότερο που έχω δοκιμάσει, Road, rain και off road οι επιλογές σας.

Στους επαρχιακούς δρόμους πως συμπεριφέρεται?

Εδώ ξετυλίγετε το καλύτερο της κομμάτι, αυτή μοτοσικλέτα θα σας ενθουσιάσει, διαθέτει αυτό που λείπει από τις άλλες μοτοσικλέτες, ΤΟ ΠΑΘΟΣ.
Σου ξυπνάει τον αλήτη μέσα σου, αυτή η θέση οδήγησης, λες και φτιάχτηκε για εμένα και εσένα, από τη μια είναι καθαρά εντουράδικη, από την άλλη η τελειότητα όπου στα συνεχόμενα στροφιλίκια, έχεις τον απόλυτο έλεγχο, ούτε μακριά από το τιμόνι, ούτε κοντά.
Μάλλον εδώ καταλαβαίνεις  ότι χρησιμοποίησαν  καθαρά μοτοσικλετιστές για το σχεδιασμό  της, αυτούς που άκουγαν τις κραυγές του κόσμου, για μια μοτοσικλέτα που θέλουν να τα κάνει όλα. Στρίψτε με τη ψυχή σας, άφοβα, αφήστε να σας οδηγήσει εκείνη σε ένα άλλο κόσμο, αυτόν της απόλαυσης.

Στη πόλη, είναι άνετη? στη κίνηση?

450 χλμ. σε αστικό περιβάλλον είναι ικανά, ώστε να σου βγάλουν ένα καλό αποτέλεσμα για το εάν αυτή η μοτοσικλέτα, είναι επίσης καλή και για τη πόλη. Ένα είναι σίγουρο, δεν κατάλαβα ότι οδηγούσα μια μοτοσικλέτα 800cc, στις μετακινήσεις μου.
Ενώ είχα τη δύναμη παντού και την ασφάλεια των φρένων, αισθανόμουν ότι ήμουν με κανένα 250άρι. Αχ, αυτά τα κιλά και το ντεπόζιτο στα χαμηλά, αυτά κάνουν τη μεγάλη διαφορά.

Αλήθεια είναι τόσο καλή στους χωματόδρομους?

Δηλαδή τι να απαντήσω εδώ? Σας λέω λοιπόν, ανοίγετε το γκάζι και τα υπόλοιπα είναι δική της υπόθεση, θα σας περάσει από παντού με ασφάλεια και γρήγορα, μια πολεμική  εντουρομηχανή, που θα σας πάει παντού φορτωμένος με όλα όσα θα θέλατε. Το ψυχολογικό των ρυθμιζόμενων αναρτήσεων που διαθέτει το R, το ξεπέρασα στα γρήγορα, αυτές οι αναρτήσεις, έχουν ρυθμιστεί για όλα!!!!
Το traction control ρυθμιζόμενο στο off road, κόβει και ομαλοποιεί το άνοιγμα του γκαζιού στο χώμα, ώστε να μην σου έρχεται απότομα. Το ABS ρυθμίζετε για off road καταστάσεις.
Αυτές οι μοτοσικλέτες φτιάχτηκαν, για κάνουν ευτυχισμένο τον adventure αναβάτη τους.

Τελικά θα το αγόραζα?

Εδώ θα σας αφήσω να απαντήσετε εσείς,  εγώ απλά, σας μετέφερα όλες τις καλύτερες πληροφορίες που μου ζητήσατε.
ΝΑΙ λοιπόν με κεφαλαία, αυτή η μοτοσικλέτα είναι φτιαγμένη για εμένα, θα το ήθελα πολύ να την κάνω δική μου.

Τι δεν μου άρεσε

Τα φλας που δεν έσβηναν αυτόματα, το cruise control που λείπει, την εύκολη ρύθμιση ζελατίνας.

 

KTM 790 adventure

Is the motorcycle revolution?

Yes, this motorcycle is all that a serious motorcyclist needs, who knows what he wants. Real revolution, having all those electronics that have larger and more expensive motorcycles, to a better degree. The instrument panel has a connection to mobile, GPS, via Bluetooth.

Personally, if you told me to choose between the 1290 or the 790R, I would choose, why? Because it’s lower, like a paw I would say better and manage in the difficult passes loaded, since I manage to get down comfortably. Also, I do not have to climb like a kid on a daily basis to sit on her saddle, of course if I was 2 meters, R would have been.

Is the most economical (petrol) in its class?

In my own hands yes, there are others who are unable to properly manage the throttle on the trip. Here in the instrument says it all, 212 km I had done on a mixed route (50 km off road mode) the rest on road, slowly I say that I was going, rather to the fast I would say and write another +200 km ., 4.6 liter the 100 average consumption, I think is pretty good, 5.2 / 100 wrote in the National with 140 – 160.

Rather talk about the most economical war machine !!!

She deserves her money;

If you find me another with the same money, with all these goodies, the same engine performance that will literally go to you literally, write to me.

Travels comfortably in the National, or better, could travel abroad;

If she travels, I still can not believe the comfort she traveled with so many kilometers, and her saddle, when you sit for the first time on her, you think you were on wood, it will give you an impression, because after so many miles do not grab your soft molecules. I do not even think about traveling abroad, I think that all the manufacturers will be driven there in a few years, a few pounds, a few cubic meters, low consumption (the demand) and endless thaws, that is the best combination for travel.

The shift shifter, maybe the best I’ve ever tried, as electric, silent, the continuous ups and downs make it easier to drive (perhaps even the choice of the steering instead of the hydraulic clutch).

Her brakes have never been bumped at all, I’m telling you, because I’m one of those who still use the rear brake on difficult downhill and fast tracks, on the asphalt simply, you do not need more brakes than they have, progressively and loud.

Traction control, progressive slings in sliding, probably the smoothest I have tried, Road, rain and off road your choices.

On rural roads how does he behave?

Here you unleash the best part, this motorcycle will excite you, it’s got what’s missing from the other bikes, THE PASSION.

You wake up the bum in you, this driving position, as if it was made for me and you, on the one hand it is purely intruder, on the other hand the perfection in which you have the absolute control, in the contiguous pendulums, neither far from the wheel, .

Rather, you understand that they used pure motorcyclists for its design, those who heard the cries of the world, for a motorcycle that wants to do it all. Turn with your soul, fearlessly, let you lead you to another world, the one of pleasure.

In the city, it is comfortable; on the move;

450 km in urban environments are capable of making a good result for whether this motorcycle is also good for the city. One thing is for sure, I did not understand that I was driving a 800cc motorcycle on my journeys.

While I had the strength everywhere and the safety of the brakes, I felt I was no more than 250 miles. Oh, these pounds and the tank at low, that makes the big difference.

Really so good on dirt roads;

That is, what to answer here? So, I tell you, you open the throttle and the rest is its own thing, it will pass you safely and quickly everywhere, a military wagon that will take you everywhere loaded with everything you want. The psychological of the adjustable suspensions available to the R, I overcame it fast, these mounts are all set up !!!!

The off-road traction control cuts and normalizes the throttle opening in the soil so that it does not come off you abruptly. ABS is set for off-road situations.

These motorbikes were made to make their adventure rider happy.

Finally I would buy it;

Here I will let you answer, I simply, I have handed you all the best information you have asked me.

So, in a cap, this motorcycle is made for me, I would love to make it my own.

What I did not like

Flashlights that did not automatically turn off, missing cruise control, easy jelly adjustment.

Tracer