1) Η εμφάνιση, εδώ έχει να κάνει με το αν σου αρέσει αυτή η μοτοσικλέτα οπτικά, όταν την πρωτοείδα, έπαθα ένα εικαστικό σοκ (προσωπική άποψη) την θεωρώ ως η ομορφότερη της Triumph. Έρωτας με την πρώτη ματιά.
2) Οι ικανότητες της, απεριόριστες, με εξαιρετικά φρένα, απίστευτες αναρτήσεις, κλπ. που θα δείτε ποιο κάτω.
3) Ο κινητήρας, σίγουρα δεν είναι η δυνατότερη σε αυτό τον τομέα, αλλά έχει την απαιτούμενη δύναμη, όταν εσύ, αποφασίσεις να παίξεις μαζί της. Αυτή η ροπή της και ο ήχος της, μου τρυπάει το μυαλό, τις πιστονιές της μπορείς να τις βάλεις σαν ringtone ήχο στο κινητό σου. Εάν την οδηγήσετε θα καταλάβετε τι σας λέω.
4) Μοντέρνα τεχνολογία, Modern tech, που λέμε, εδώ υπάρχει όλη η τεχνολογία σε ρετρό εμφάνιση, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από καμία μοτοσικλέτα. Όλες οι ηλεκτρονικές δυνατότητες σε χαρτογράφηση και πολλές άλλες πληροφορίες, σε ένα όργανο που πραγματικά το λάτρεψα.
5) All rounder, έτσι ακριβώς, μια μοτοσικλέτα που τα κάνει όλα, αυτό δεν είναι το ζητούμενο την σημερινή εποχή? να πάω βόλτα για καφέ, να πάω εκδρομή, να πάω adventure tour, θα κάνω τα πάντα και δεν θα μου χαλάσει το χατίρι. Φυσικά έχει να κάνει με το τι αρέσει στον αναβάτη ιδιοκτήτη, προσωπικά με καλύπτει σε όλα αυτά, όσοι με ξέρετε γνωρίζετε πολύ καλά ότι μισώ τις Εθνικές οδούς. Οπότε τα 120 με 150 που ταξιδεύει άνετα σαν naked bike, είναι υπερβολικά καλή για τους επαρχιακούς δρόμους. Αυτή είναι η Scrambler 1200 XC δηλαδή η χαμηλή έκδοση λίγο ποιο ψηλή από την Bonneville αλλά με 21 τροχό και άλλες αναρτήσεις.
6) Άνεση, όσοι με ακούτε και βλέπετε, θα γελάτε βλέποντας αυτή την σέλα και εγώ το ίδιο έπαθα όταν έκανα 500 χλμ σχεδόν μονοκοπανιά, στην πρώτη μου επαφή μαζί της. Σας πληροφορώ ότι εδώ οι άνθρωποι της Triumph το πήγαν σε άλλο επίπεδο, καμία ενόχληση κανένα πιάσιμο στα μαλακά μου μέρη, απίστευτη τεχνολογία. Φυσικά μιλάμε για μια μοτοσικλέτα σαν αυτή, δηλαδή μια ρετρό All rounder και όχι μια μοτοσικλέτα τουρισμού.
7) Customize, η, διαμόρφωση στα Ελληνικά θα έλεγα, εδώ έχετε να επιλέξετε σε πολλά αξεσουάρ της εταιρείας που θα κάνουν την μοτοσικλέτα σας, όπως εσείς την θέλετε και φυσικά υπάρχουν πολλοί άλλοι κατασκευαστές με εκατοντάδες προϊόντα.
8) Συντήρηση, εδώ κάθε 16.000 χλμ αλλαγή λαδιών!!! Δηλαδή σε ένα χρόνο, προσωπικά τα αλλάζω σε λιγότερο χρόνο, στα 7.000 επειδή είμαι μυστήριος. Εάν πιάνουν τα χεράκια σας δεν θα δυσκολευτείτε να το κάνετε μόνος σας, απλά και πανεύκολα.
9) Αξιοπιστία, όπως ξέρετε έχω την τύχη να οδηγώ αρκετά, όλες τις μοτοσικλέτες της Triumph και να τις στρώνω, η συγκεκριμένη είχε κάνει στα χέρια μου τα πρώτα 5-6.000 σε ταξιδιωτικά και μη χλμ. Κοντεύει τα 11.000 έχοντας κάνει τα τελευταία 2.000 σε ενάμιση μήνα ξανά μαζί μου, κανένα πρόβλημα έως τώρα και τσεκαρισμένα από την Triumph, που πέρασε όλα τα τεστ στο μηχάνημα.
10) Κατανάλωση, μάλιστα, εδώ παίζει σκληρά με τους αντιπάλους της αφού καταναλώνει 4,5 lit/100 χλμ, μάξιμουμ σε επαρχιακό δρόμο έως τα 5.4 lit/100 σε εθνικές οδούς και συζητάμε για 1200 κυβικά!!!