Everything you want to know, how much it really deserves, you can ride it, how it burns, how it is inside, how it travels and more.

216cc four-stroke single-cylinder engine

8 liters of fuel to make 250 km

5 speeds + 1 reverse

Motorcycle license, but car license

2.7 meters long 1.30 meters wide

1 driver and 3 passengers

Approximately 450 kilos of weight

70 km final

Qute λοιπόν, ταξίδι 350 χλμ. και πρώτες εντυπώσεις:

216cc τετράχρονος μονοκύλινδρος κινητήρας

8 λίτρα καύσιμο για να κάνεις 250 χλμ.

5 ταχύτητες + 1 όπισθεν

Άδεια μοτοσικλέτας, αλλά δίπλωμα αυτοκινήτου

2,7 μετρα μήκος 1,30 μέτρα πλάτος

1 οδηγός και 3 επιβάτες

450 κιλά περίπου το βάρος

70 χλμ. τελική

5.490€

Πάμε στα άλλα τώρα, λοιπόν δισκόφρενα, ABS, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρονικές κλειδαριές κλπ. τα ξεχνάτε.
εδώ έχουμε ένα όμορφο ομολογουμένως (αυτοκινητάκι) που θα σε πάει στη πόλη παντού.

Ένα τετράκυκλο, λοιπόν μηχανοκίνητο όχημα με λιγότερη ισχύ και πολύ χαμηλότερη ταχύτητα από ένα συμβατικό μικρό αυτοκίνητο.
Τα τετράκυκλα υπάρχουν εδώ και περίπου 3 δεκαετίες στην Ευρώπη. Έχουν γίνει επίσημα μια νέα κατηγορία οχημάτων γνωστών ως “οχήματα χαμηλής ταχύτητας” στις ΗΠΑ το 1998 και στον Καναδά το 2000. Στην Ευρώπη κυκλοφορούν πάνω από 3,000,000 τετράκυκλα.

Στην αρχή αιφνιδιάστηκα με το σειριακό λεβιέ ταχυτήτων, μετά κατάλαβα την ανεξάρτητη ανάρτηση, άρα και καλή συμπεριφορά στο δρόμο και γενικά στις λακκούβες.
Ένα χαμόγελο πλατύ στη συνέχεια, που μου θύμισε παλιές δεκαετίες, με τα παράθυρα να ανοίγουν με μανταλάκια. Τα καθίσματα απλά, ποιο απλά δεν γίνονται, ένα μπουφανάκι ήταν αρκετό για ζεστασιά, (ούτε ζεστό αέρα έχει).

Λοιπόν όσα κυβικά του λείπουν, τόση δύναμη και άνεση έχει στις ανηφόρες, 2 άτομα με δευτέρα δίχως κομπιάσματα.
Αυτά είναι ένας πρόλογος, βίντεο και ταξίδι από αύριο.