Ένα Π/Σ/Κ/ με τους Mototravellers Ilidas στο Παλούκι Αμαλιάδας και φυσικά σε κάμπινγκ, δίπλα στη θάλασσα.

Moto camping Φίλων η εκδήλωση και φυσικά πήγαμε να συναντήσουμε φίλους από όλη την Ελλάδα.

4 φίλοι ξεκινήσαμε από Αθήνα από τις 07.00 το πρωί, κάνοντας μια στριφτερή βόλτα από επαρχιακούς δρόμους της Πελοποννήσου, ανεβοκατεβαίνοντας βουνά και φαράγγια με μια μικρή στάση για καφέ στο Λεβίδι.

Επόμενη στάση και συνάντηση με όλους τους φίλους είναι η Φολόη,  μια βόλτα που θα πρέπει να κάνει ο κάθε μοτοσικλετιστής, «τι, πέντε εκατομμύρια Δέντρα;», για τον νεοφερμένο μοτοσικλετιστή, ο αριθμός ακούγεται εξωπραγματικός. Το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κανείς είναι ο ουρανός, δύσκολο αυτό το εγχείρημα και αυτή την εποχή, ειδικά αν έχεις να κάνεις με πέντε εκατομμύρια δρύες, τα κλαδιά τους ξεκινούν από τόσο ψηλά, που πλέκουν μια βαθυπράσινη σκεπή στο δάσος.

Είναι ψηλό δέντρο αυτή η δρυς. Η πιο συνηθισμένη περίπτωση είναι να φτάσει  τα είκοσι μέτρα, η πιο σπάνια όμως αγγίζει τα σαράντα. Κι όμως, το πρώτο πράγμα που τραβάει το βλέμμα σας είναι ο ουρανός, αυτή λοιπόν η παράξενη αίσθηση που σας δημιουργεί, είναι σαν να προσπαθεί να στριμωχτεί ανάμεσα στα κλαδιά, να ανοίξει λίγο χώρο για να κατέβει το φως κάτω.

Μυθολογικά το όνομά της η Φολόη, το πήρε από τον Κένταυρο Φόλο, που κατοικούσε στο δάσος. Ο Φόλος ήταν φίλος του Ηρακλή, κι αυτό είναι εντυπωσιακό, διότι οι Κένταυροι δεν φημίζονταν για τις φιλίες τους. Για την ακρίβεια, ο Φόλος, μαζί με τον Χείρωνα του Πηλίου, ήταν οι μόνοι «καλοί» Κένταυροι. Ο Φόλος σκοτώθηκε κατά λάθος από βέλος του Ηρακλή, όταν ο τελευταίος ενεπλάκη σε σύρραξη με τους υπόλοιπους Κενταύρους, που δεν έβλεπαν με καλό μάτι τις φιλίες γενικότερα, και δη τη δική τους.

Η πινακίδα στην τελευταία στροφή πριν το δάσος εξακολουθεί να γράφει «επισκεφθείτε το μπαλκόνι της Ηλείας, το μέρος όπου έζησε ο Κένταυρος Φόλος». Μερικές φορές σε αυτά τα μέρη η μυθολογία και η πραγματικότητα μπλέκονται σε ένα χαριτωμένο κουβάρι.

Αφού απολαύσαμε το δάσος της Φολόης, αποφασίσαμε μια στάση στο χωριό Λάλας, που βρίσκετε σε υψόμετρο 620 μέτρων μέσα σ΄ ένα ειδυλλιακό περιβάλλον, στην είσοδό του δεσπόζει το LALAS VILLAGE. Με πανοραμική θέα έως τη Ζάκυνθο, πλήρως εξοπλισμένα διαμερίσματα και έμπειρο, φιλόξενο προσωπικό, αποτελεί τον τέλειο προορισμό για όλους εσάς, που επιθυμείτε άνεση και απόλυτη ηρεμία στις διακοπές σας, εμείς πάντως για καφέ σταματήσαμε.

Πράγματι όμως αξίζει μια στάση, υποχρεωτική θα έλεγα, χρόνο είχαμε, φωτογραφίες βγάλαμε, drone πετάξαμε, μια χαρά.

Δίπλα από την Αρχαία Ολυμπία περάσαμε και με κατεύθυνση το τελικό προορισμό μας όπου ήταν το camping Paradise  στο Παλούκι Αμαλιάδας. Εδώ στήσαμε τις σκηνές μας, απολαύσαμε το καλό φαγητό, και χαλαρώσαμε μέχρι τον Γάτο!!!, ο Γάτος, παρατσούκλι του τότε πιτσιρικά που ανέβαινε στα δένδρα, είναι από τις καλύτερες ταβέρνες στο χωριό Γεράκι, έξω από την Αμαλιάδα. Σημείο που δεν πρέπει να προσπεράσετε καθόλου, εάν σας αρέσουν τα κρεατικά κλπ.

Το βράδυ στη Κουρούτα για ποτάκι, παγωτό και επιστροφή στο camping για τον απόλυτο ύπνο στην ιδανική θερμοκρασία.

Το ξημέρωμα μας βρήκε να μαζεύουμε τις σκηνές μας, όπως μαζευόντουσαν τα σύννεφα που θα έφερναν τις καταιγίδες, βάση ΜΕΤΕΟ. Διαλέξαμε τη διαδρομή από Αρχαία Ολυμπία, Λαγκάδια, Βυτίνα, για επιστροφή, που θεωρούμε μια από τις καλύτερες  μοτοσικλετιστικές διαδρομές της Πελοποννήσου.

Μια και μόνο στάση στις πλαγιές του Μαίναλου για ένα καφέ και πλέον η Αθήνα, ήταν σε απόσταση αναπνοής, έτσι άλλο ένα ταξίδι με το αγαπημένο μου ΚΤΜ 1090 R, έφτασε στο του.