Το 2018, το νέο Triumph Tiger 1200 XCa, είναι ένα Land Cruiser, η ένα Land Rover καλύτερα λόγω καταγωγής.

Ανθεκτικό, εξελιγμένο και ευπροσάρμοστο, το  Tiger 1200 είναι η ιδανική μοτοσικλέτα για όποια διάθεση και να έχεις.

Για το 2018, το Tiger 1200 XCa έχει σημαντικές βελτιώσεις για την εργονομία, το βάρος και την τεχνολογία της επόμενης γενιάς, όπως οι νέες ηλεκτρονικές αναρτήσεις, cornering ABS,cornering lights, hill assistant, traction control, sifter  και και και πολλά και, όλα μαζί όμως κάνουν την διαφορά.  Σας συγχωρώ και αν σας κλίνει το μάτι με όλα αυτά τα νέα συστήματα που έχει επάνω του, θα πρέπει να έχετε πτυχίο μηχανολόγου του Πολυτεχνείου, ώστε να καταλάβετε το πως λειτουργούν για τη δική σας ασφάλεια. Όλα αυτά βέβαια μπορούν να αλλάξουν και να μεταμορφώσουν την μοτοσικλέτα, στα μέτρα σας, βελτιώνοντας ταυτόχρονα και τον έλεγχο της όπως εσείς θέλετε.

Περισσότερες λεπτομέρειες στους ειδικούς του τύπου, εγώ απλά σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου, για μια από τις καλύτερες μοτοσικλέτες του 2018.

Στη πρώτη μου επαφή, όλα  έρχονται στα μέτρα μου, το ύψος μου είναι ιδανικό και άνετα πατάω στο έδαφος, ρύθμιση της ζελατίνας ώστε να δημιουργήσω ένα στρώμα αέρα γύρω μου, στη συνέχεια οι αναρτήσεις στα μέτρα οδήγησης μου, με την αυτόπροσαρμοζμένη προφόρτιση!!!! Semi Active Suspension (TSAS).

Εδώ τα Traction δουλεύουν και εύκολα κάνεις την μοτοσικλέτα σου ποιο επιθετική με την Arrow τιτανίου, να κελαηδάει μέσα από το τρικύλιδρο μοτέρ και την απόκριση του γκαζιού εξαιρετική, κάνοντας το στροφιλίκι στο βουνό παιχνίδι. Συνήθεια σας πρέπει να γίνει και ο συμπλέκτης ( δηλαδή να μην τον χρησιμοποιούμε) quickshifter, απλά και μόνο κλικ στο κιβώτιο και άλλαξαν οι ταχύτητες.

Με 25 κιλά λιγότερο έχουμε ένα πραγματικό τίγρη που θα μας ξελασπώσει στα δύσκολα, αίσθηση καλύτερη και ελαφρότερη από τον παλιό, σε βάζει στο χώμα και παίζεις παρά τα κιλά του δίχως δυσκολία.  Ο δρόμος περνάει μέσα από τα φυλλοβόλα δάση των βουνών, κάτω από τον καταγάλανο ουρανό και ο Τίγρης  παραμένει έτοιμος, ευκίνητος και εκπληκτικά εύκολος στο να οδηγηθεί καθώς η άσφαλτος κατεβαίνει προς τη θάλασσα του Λουτρακίου.

Δεν έχει απαιτήσεις από τον αναβάτη όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να οδηγηθεί. Κάνει τα πάντα εύκολα και απλά.

Το κορυφαίο μοντέλο Tiger 1200 XCa με εντυπωσίασε αν και για λίγες ώρες και θα περιμένω με αγωνία να το ταξιδέψω πραγματικά με τα μπαγκάζια μου ώστε να έχω πλήρη εικόνα.

Το 800 XCx, απλά είναι νομίζω η ιδανική μοτοσικλέτα για την Ελλάδα, σαφέστατα ποιο ευέλικτο και σας πληροφορώ, κοιτάει στα ίσια τον μεγάλο του αδελφό. Αλυσίδα αντί για άξονα, όλα τα ηλεκτρονικά και εδώ, και δεν νομίζω ότι θα χρειαστείτε τίποτα άλλο, εκτός από το σπρέι αλυσίδας για ταξίδι, αφού πλέον η ζελατίνα του έχει μεγαλώσει αρκετά  κάνοντας το ταξίδι ακόμη ποιο ξεκούραστο στις μακρινές αποστάσεις. Δώστε του περισσότερο χώμα, το αντέχει και άνετα θα συναγωνιστεί πολλά άλλα της κατηγορίας του, με τις υπέροχες αναρτήσεις του που καταπίνουν τα πάντα και με ύψος, όπως θα έπρεπε να έχουν όλες οι on off μοτοσικλέτες, που σέβονται τον μέσο αναβάτη.

Επειδή άλλαξα στην ίδια διαδρομή τις μοτοσικλέτες, δηλαδή από το 1200 στο 800 στην άσφαλτο δεν κατάλαβα και πολλά, εκτός ότι το 1200 ήταν ποιο μοτοσικλέτα, με βαρύτερη αίσθηση, η αλλαγή στο χώμα διαφορετική, το 800 ήταν ποιο παιχνίδι και καταλάβαινες αμέσως την διαφορά,  μπορούσες ποιο άνετα να κινηθείς. Ουσιαστικά, είναι 2 μοτοσικλέτες ίδιας φιλοσοφίας  με μοτερούκλα ωραία, που γουργουρίζει ζητώντας χλμ, εάν θέλετε να γυρίσετε ξεκούραστα τον κόσμο κάνοντας ατελείωτα χλμ., το 1200 XCa είναι μονόδρομος, εάν πάλι είστε τύπος που τα θέλετε όλα, με λιγότερη ίσως άνεση, αλλά, διασχίζοντας όλα τα βουνά φορτωμένος, το 800 XCx νομίζω θα σας βολέψει καλύτερα, εάν πάλι μου λέγατε να διαλέξω, θα το έριχνα κορώνα γράμματα.

Tracer